Wish upon a star

Elsa Beskow på Design House Stockholm

Publicerad 2013-10-22 21:16:00 i hem & inredning

Har ni sett de söta muggarna, handdukarna etc där Design House Stockholm hämtat inspiration och mönster från Elsa Beskows sagor? Fastnade för dessa ljuvliga muggar, och visst är julgranskulorna söta? Vem vill inte ha farbror blå som åker skidor i granen?
 
I år blir det jul i Stockholm och hemma hos oss för första gången någonsin. Ska bli skoj att julpynta och fixa här hemma. Nu när vi har en lite större lägenhet så går det till och med in en julgran, tänka sig vad mysigt. Det ska bli intressant att se var fröken katt anser om den saken :-)
 
Här finns kollektionen.
 

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2013-10-26 19:42:08

Har också kollat på dem! Måste ha! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela