Wish upon a star

Ny laddning Weledaprodukter

Publicerad 2013-11-02 14:46:00 i i mitt badrumsskåp

Plockade fram tre nya produkter ur min "lilla" Weledagömma igår: Calendula ansiktscreme, en "all round" ringblomssalva och en ansiktsolja med vildros.
Ansiktscremen tror jag blir bra nu när kylan kommer smygande. Den är svagt parfymerad och ingår i deras babyserie (men jag använder dessa produkter friskt på min egen känsliga hy).
 
Salvan med ringblomma smorde jag direkt på mina spruckna läppar och jag upplever den som en mirakelkur! Vilken jätteskillnad det blev direkt, från flagnande och torra till återfuktade på någon sekund. Smorde den även på mina nariga knogar som även de förvandlades snabbt till lena och mjuka.
 
Ansiktsoljan med vildros har jag faktiskt precis använt upp den förra förpackningen av, och den är väldigt härlig att ha i ansiktet på kvällen, doftar ljuvligt och går verkligen in i huden på djupet. Innehåller små kapslar som man bryter en i taget.
 
Alla Weledas produkter är ekologiska och naturliga med naturens egna mirakelingredienser. Jag vet att detta märke kommer att växa mer och mer, liksom ekologiska/naturliga produkter i stort. När man väl börjat är man liksom fast, och att smörja in kemikalier med onaturliga dofter känns bara så fel. En liten sneak peak ur mitt badrumsskåp, i princip bara naturliga produkter. (Hårprodukter och nagellack använder jag dock fortfarande mest traditionella produkter men som inte är testade på djur).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela