Wish upon a star

Oredigerat

Publicerad 2013-05-18 22:32:00 i

Hade tänkt redigera bilderna från bröllopet vi var på förra helgen innan jag lade upp dem, men glömde ta med mig datorn med Photohop hem så ni får hålla tillgodo med dessa oredigerade varianter.
 
Bröllopsceremonin var supervacker utomhus i Ekotemplet i Hagaparken och festen fortsatte efteråt med ett riktigt ordentligt drag med ringdans, Serbisk (?) orkester och shotsbrickor! :-)
Är det inte konstigt med folk som kapar av fötterna när de fotograferar en? Förstår de inte att en outfit är en helhet?! ;-) Det är alltid lika spännande när man låter andra/främlingar fotografera en, att se resultatet. Det roligaste jag varit med om i det sammanhanget är när jag var i Brasilien själv (med jobbet) och efteråt turistade i Rio och tog bilder på mig själv med Kristusstatyn i bakgrunden. De blev helt ok men en vänlig man erbjöd sig självmant att ta bilder och knäppte många och omständiga foton, och när jag vänligt tackar och tar emot kameran så ser jag att statyn och miljön inte syns på en enda av bilderna. Hihi!
Kände mig nöjd med min styling och mannen matchade fint med fluga i rött och blått :-) Klänningen fyndade jag på Tradera för 40 kr och resten fanns redan i garderoben. Tycker mycket om bilderna på oss i Fjärilshuset, det var så fint ljus där inne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela