Wish upon a star

Digerdöden...

Publicerad 2013-05-26 13:13:00 i

..har kommit på besök, eller i alla fall den mest envisa magsjuka jag någonsin träffat på. Vi har legat däckade heeela veckan och är fortfarande dåliga! Förutom magen som spökar så har vi haft feber och en ihållande värk i kroppen som inte vill ge med sig. Fy 17, nu vill man vara ute och ta tillvara på den vackraste tiden som finns och hitta på roliga saker. Håller verkligen tummarna för att vi är på benen igen i slutet av veckan då min mamma, morbror och moster kommer på besök.
 
Har ni firat era mammor idag? Jag hade som tur var god framförhållning i år och hade köpt presentkort på Centralbadet till mamma och pappa som de kan använda när de kommer till Stockholm senare i sommar. Det verkade gå hem :-)
 
Hoppas att ni har det betydligt bättre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela