Wish upon a star

Manikyr och ringar

Publicerad 2013-01-07 15:24:00 i bröllop

Åh, jag har blivit sjuk igen... De senaste dagarna har bestått av någonting som involverat de två kära vännerna datorn och täcket. Jag har förflyttat mig mellan sängen och soffan, där jag bygger mitt randiga bo.

Gläder mig i alla fall åt mina fina naglar som har hållit sig ända sedan nyår (nåja, med lite påbättring...) Det är inte alls svårt att göra fransk manikyr, bara lite pilligt och så tar det tid. Men när man väl har börjat så är det svårt att sluta, ens "vanliga" naglar ser ju så gula och trista ut, eller hur?!

Det har jag funderat på när det gäller ringen också, ifall en ring kan vara för "fancy", om man inte alltid har piffade naglar (som jag verkligen inte har), så kanske man ska välja en slät eller i alla fall enklare ring....?

En ring som jag är riktigt förtjust i just nu, men jag kan inte bestämma mig för om den just är för "fancy"... 

Provar ringen "au naturel" (ursäkta bildkvaliteten). Vitguld med 4ct briljantslipad diamant. 
Här samma ring, ur en annan vinkel. 
Och så med fixade naglar. Visst blir det en helt annan grej..?! Ringen högst upp är samma som på de två första bilderna, och den längst ned är från Hand of Sweden och heter "Smooth". 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela