Wish upon a star

Bröllopsmässan i Nacka Strand

Publicerad 2013-01-21 20:47:00 i bröllop

I helgen är det Bröllopsmässan i Nacka Strand, som jag ska besöka tillsammans med min vän Lisa. Ska bli riktigt spännande! Framförallt hoppas jag på att bli lite klokare på ringfronten, och så vore det kul med roliga modevisningar och förstås inspiration i det stora hela.
 
Mässan besöker även Malmö 2-3 feb och Göteborg 9-10 feb. Mer info finns hos Allt om Bröllop. Ska ni gå på någon bröllopsmässa i vår?
 

Kommentarer

Postat av: EmmasKitchen

Publicerad 2013-01-23 19:41:18

Hoppas att ni hittar mycket fint och blir riktigt inspirerade!! :)

Kram/Emma

Svar: Tack vännen! Btw, du gav just mig min första kommentar, yay :-) Hoppas verkligen att vi kan få till en dejt snart! kram
Wish upon a star

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela