Wish upon a star

Solskenssöndag!

Publicerad 2013-02-03 16:33:00 i allmänt

Åh! Idag är en sådan dag då det riktigt spritter i hela kroppen och det känns som att ingenting kan stå i min väg ;-) Det blev frukost på sängen (världens bästa söndagslyx!) och sedan har vi visat vår lägenhet för två personer och även tittat på tre lägenheter. Två precis granne med oss här i härliga Sjöstaden, lite större än vår nuvarande, den ena med balkong och den andra terass/uteplats.
 
Vi får se hur det blir, det ena var ett direktbyte och det andra triangel så det är ju lite som ska till för att ett byte blir av.
 
Vi avslutade rundan med en supermysig fika på Gamla Enskede Bageri, det blev semmelpremiär och OJ vilka goda bullar de hade!
 
Om ni känner någon med en 3:a i Sjöstaden/Hägersten/Årsta/Apsudden som är intresserad av en 2,5:så hör av er :-)
 
Lite pics från vårt casa....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela