Wish upon a star

Du var på nålar när du kom, med ditt insmugglade rus

Publicerad 2013-12-05 10:18:00 i

Här om veckan var jag och lyssnade på fantastiska Carolina Wallin Perez på Fasching. Har ni hört hennes tolkningar av Kents låtar? Så väldigt känslosamt och poetiskt vackert att det knyter sig i bröstet och man nästan vill gråta en liten skvätt! Lyssna på Spotify!
 
Fick lite uppvärmning på vägen dit av självaste Tommy Körberg som satte sig bredvid mig på bussen och skojade om sina kryckor och nynnade på en sång. Blev ganska starstruck måste jag erkänna, man är ju trots allt en småstadstjej i en storstadstjejs kläder ;-)
 
Så här såg det i alla fall ut på Fasching. Vi åt en jättegod middag men det var bara tryffeln som hamnade på bild (efterrättsfantast som man är, den var superb!).
Hej hej, här är jag och kvällens kläder. Kjol från Åhléns och stövlar som visst inte kom med här men syns på en annan bild är gamla favvisar från Scorett.

I väntan på bussen in till stan. En av mina favoritutsikter. Och varje gång förbannar jag arkitekten som satte en gigantisk legobit i 70-talsfärger mitt i denna perfektionism. Grrr! ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela