Wish upon a star

Ekologisk hårfärg

Publicerad 2013-12-05 10:05:15 i i mitt badrumsskåp

Lite glest mellan uppdateringarna här, kan nog kanske bli så fram till jul. Hinner inte riktigt med allt just nu, känns som att allt bara snurrar i en himla fart. Hoppas ni förstår.
 
Ny hårfärg ska i alla fall testas, denna har jag klickat hem från Grön Gåva. Ska bli spännande att se om den funkar lika bra som den jag vanligtvis köper från EcoHair, speciellt med tanke på att den bara kostar en femtedel av priset! Men det borde inte behöva kosta 500 kr för örtfärg tycker jag. Det är nog ungefär samma innehåll med Henna och Indigo. Ska bli spännande att testa.
 
Min syster sa i helgen att hon tyckte att mitt hår hade blivit så glansigt och fint. Kanske inte riktigt håller med men lite finare har det nog blivit, kanske på grund av att jag slutat med/minskat på de traditionella färgningarna?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela