Wish upon a star

1 år idag!

Publicerad 2013-12-15 10:21:30 i

Idag fyller bloggen ett år. Helt otroligt vad snabbt det har gått! Fick frågan av en vän igår vad jag skriver om. Jag har inte haft någon strategi med den här bloggen. Faktum är att jag försökt så mycket som möjligt att inte ha en strategi, att inte känna något duktighetssyndrom eller press på att hålla en viss standard. Det har varit ett sätt att öva mig på att sänka kraven på mig själv, och framför allt att komma igång att skriva och till viss del fota mer.

Det vore så roligt om ni som läser ville kommentera vad ni gillar och ev gillar mindre av det jag skriver om här. Eller bara säga hej och länka till er egen blogg, om ni har någon. Vill ju veta vad ni är för ena :-)

Igår var jag på Håkan Hellström på Hovet, och det var en av de bästa stunderna på hela året. Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag älskar denna karismatiska artist. Han har en nerv som vibrerar med full styrka och förmågan att se varenda person i hela publiken. Magi. Känslan hänger kvar och idag består dagen av danspass på gymet, ett par ärenden och mitt livs första julgransköp!!

Hoppas att ni har en riktigt fin tredje advent <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela