Wish upon a star

Sjuklig aktivitet

Publicerad 2013-08-15 21:24:00 i allmänt

Jag har varit hemma med den sjukaste nackspärren nu i veckan. Inte speciellt kul, men jag har fått tiden att gå bland annat genom att fastna för en ny serie, Hart of Dixie. Så mysig serie som utspelar sig i en småstad i Alabama och med Rachel Bilson ("Summer" från One Tree Hill för er som såg det) i huvudrollen. I serien spelar hon en läkare från New York som motvilligt tvingas flytta till "Bluebelle Alabama". 
 
Påminner lite om Gilmore Girls som är en annan serie som jag älskar, men det här är en mer vuxen version och så utspelar den sig ju i den amerikanska södern, där jag bodde för många år sedan :-) Har sett halva första säsongen nu, hoppas att de kommande avsnitten är lika bra!
 
(Och när jag bildgooglade så såg jag förstås en massa bilder som jag inte borde ha sett ännu eftersom jag inte kollat så länge på serien, haha, klassiskt misstag.)
 

Kommentarer

Postat av: EmmasKitchen

Publicerad 2013-08-16 15:03:03

Tänk att man blir så fast i tv-serier. Jag älskar det - mysigt, lättsamt och bara avkopplande. Brukar inte göra så mycket att man missar några program heller, utan man kan hoppa in var som helst :).

Hoppas att din nackspärr har gett med sig!

Kram

Svar: Ja, det är perfekt när man är sjuk :-) Idag är det lite bättre som tur är. Nu tittade jag in till dig och såg att du också blivit sjuk?! Trist! (Själv har jag precis klämt en Marabou Gräddnougat, hihi. Vilken koll du måste ha haft på stavning när du var liten då, imponerande! Själv trodde jag att choklad hette "foklad" fram tills att någon talade om den brutala sanningen för mig, då var jag säkert 10 eller något :-) Krya på dig! Kram
Wish upon a star

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela