Wish upon a star

Kärleksfotografering, härliga dagar i solen och jobbstart

Publicerad 2013-08-07 21:18:55 i

Gokväll! Vilken underbar sommarkväll det blev trots mulet och ihållande regn på dagen. Det var en himla tur för oss, som hade bokat in vår efterlängtade fotografering tillsammans med duktiga fotografen Helena. För några månader sedan vann vi ju en "kärleksfotografering", och vi kunde inte ha fått en bättre kväll. Det var en magisk stämning på underbara Nyckelviken och solen strilade fint genom lövverket. Är så förväntansfull på att få se bilderna, kan knappt bärga mig. Visar er sen såklart :-)
 
I måndags var det tillbaks till verkligheten och jobb för min del. Har dock passat på att ta promenader på lunchen och en dag åkte jag ut till en camping och solade lite och läste bok, himla mysigt att kunna ta tillvara någon soltimme här och där. I vanliga fall så är hösten en uppstartsperiod för mig, planerar gärna allt ifrån privata mål, jobbmål, inredning och kläder till resor och vilka intressen jag ska satsa på. Men just nu så känner jag att jag behöver prioritera för min energi är inte riktigt som den brukar vara. Ska satsa på ett intresse och sedan får det bli jobb, familj och vänner, men även mer egentid att bara vara. Känner att jag behöver det för att få tillbaka gnistan.
 
Min syster var ju här förra veckan och vi hittade på en massa roligt, bland annat var vi på Wasamuséet, Stockholm Music & Arts på Skeppsholmen och så tog vi skärgårdsbåten ut till vackra Grinda. Några mobilbilder:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela