Wish upon a star

Hjälp katterna att hitta hem

Publicerad 2013-08-22 11:49:00 i allmänt

För ett par veckor sedan hittade jag dessa underbara, vackra katter alldeles ensamma och övergivna i skogen. Hjälp oss att hitta hem/jourhem till katterna innan hösten och vintern kommer! Vilka ryggradslösa idioter det finns som lämnar sina katter vind för våg på detta sätt.
 
Dela, sprid och hör av dig om du kan tänka dig att ta emot en katt, tillfälligt eller permanent.
 
Minst sex katter finns i skogen Sickla / Hammarby. Fyra av dem är röda (en väldigt ljus) och två svart/vita. Vi efterlyser eventuella ägare till kissarna samt jourhem till dom! Kön är oklart då katterna är relativt skygga. Känner du igen någon av kissarna, eller kan tänka dig att agera jourhem, maila [email protected]
 
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.348615898604899.1073741851.240825602717263&type=3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela